Hjemmeside

Publisert av Olav Flottorp den 11.12.20.

Audnedal historielag har nå startet med tjenesten Styreweb. Dette hjelper oss i å holde medlemslistene i orden, og samle dokumenter og slikt på ett sted. Inkludert i abonnentet hos Styreweb har historielaget fått egen hjemmeside. Her kan dere med tiden få all den informasjon dere trenger rundt arrangementer, årbøker, bygdebøkene og mer. Ønsker dere å kontakte styret ligger det kontaktinformasjon til hvert styremedlem på siden. Gjennom vinteren blir det lagt ut så mye vi klarer på denne hjemmesiden av artikler, arrangementer for det kommende året 2021.

Vi kommer selvfølgelig ikke til å kun basere oss her. Facebooksiden vår vil fremdeles legge ut de samme oppdateringene som vanlig, og plakater vil fremdeles henges opp på korktavler og bussbuer rundt om i Audnedal.

Håper hjemmesiden vil være nyttig for dere som er interesserte i Audnedal historielag :)